Prin proiectul “Tezaure Etnoistorie Bucovinene” s-a participat efectiv pe parcursul unui an calendaristic la 5 târguri/expoziţii de turism la nivel naţional, în cadrul cărora s-a promovat produsele turistice cu valoare identitară şi evenimentele etno-culturale din municipiul Rădăuţi. Cele 5 târguri/expoziţii au fost stabilite în urma realizării unui studiu de marketing pentru stabilirea celor mai eficiente manifestari expoziţionale (târguri de turism) din ţară.

În cadrul târgurilor la care s-a participat a fost amplasat un stand expoziţional unde s-au împărţit materiale de promovare – vederi, pliante, cataloage de prezentare, cataloage de informare turistică, hărţi turistice, CD-uri de prezentare, albume foto, obiecte promoţionale şi fotografii. De asemenea, pe perioada de desfăşurare a târgurilor a fost afişat un proiect de publicitate out-door conţinând 6 panouri ce au promovat produsele turistice cu valoare identitară şi evenimentele etno-culturale din municipiul Rădăuţi şi au fost publicate machete de presă cu privire la participare la aceste târguri.

  • Târgul de Turism al României,  Bucureşti, 14-17 noiembrie 2013 (ediţia de toamnă)

  • Târgul de Turism Touristica,  Cluj-Napoca, 22-24 noiembrie 2013 (ediţia de toamnă)

  • Târgul de Turism Bacău,  07-09 martie 2014 (ediţia de primăvară)

  • Târgul de Turism al României,  Bucureşti,13-16 martie 2014 (ediţia de primăvară)

  • Târgul de Turism Touristica,  Cluj-Napoca, 21-23 martie 2014 (ediţia de primăvară)